۱۳۹۲ خرداد ۱۰, جمعه

لپتاپ ام طی یک عملیات انتحاری مرد .  دستم خرد به شیشه خیار شور نصفه شیشه ریخت روش. زود خشک اش کردم و خامو ش اش کردم ولی دیگه روشن نشد . خیلی هم عذاب وجدان ندارم البته . سه سال و نیم از عمرش میگذشت و خیلی کند شده بود .  ولی عجالتا تا گرفتن گواهی فوت ( تایید مغازه مک که خراب شده و قابل تعمیر نیست ) و خرید یک لپ تاپ دیگه باید به کار با ای پد عادت کنم . بدیش اینه که اکثر ویدئو های بی بی سی رو ای پد قال اجرا نیست . برنامه های خوبم فعلا پر ( مگر این که شانس بیارم موقع پخش از تلویزیون ببینم .) از آن جا که همیشه باید نیمه پر لیوان را هم ببینیم ، شاید عادت کردم با ای پد کار کنم دیگه برای سفر های چند روزه هی این لپتاپ را با خودم این ور آن ور نکشم . شاید هم برنامه های  خوب دیگری پیدا کردم به جای برنامه هایی که نخواهم توانست در این مدت با ای پد ببینم . اصلا شاید عدو شود سبب خیر ...

هیچ نظری موجود نیست: