۱۳۹۲ خرداد ۱۹, یکشنبه

کی گفته این خارجی ها تعارف ندارند ؟

دعوت شدم به یک ورکشاپ ( کارگاه آموزشی) در کشور زیبایی در خاورمیانه . موضوع ورکشاپ هم ارتباط مستقیم با تز ام دارد . هزینه اقامت و سفر هم بر عهده برگزارکنندگان است . در آخر دعوت نامه عنوان شده بود که از شما دعوت می کنیم که دراین کارگاه آموزشی مقاله ای ارایه دهید که در مرحله بعدی ممکن است به چاپ برسد. [ این یعنی مقاله باید درست حسابی باشد که خوب کلی وقت می برد ] . نمی دانم این بدان معنا است که نوشتن مقاله شرط پذرفته شدن در ورکشاپ است یا صرفا بدین معنا است که " اگر مایل بودید می توانید مقاله هم ارایه دهید برای ما ". خیلی دوست دارم در ان ورکشاپ شرکت کنم هم به خاطر موضوع اش که به تز ام ارتباط مستقیم دارد ، هم به خاطر سخنرانان ورکشاپ که از کار اکثر اشان در تز ام استفاده کرده ام ، و هم به قول اینجایی ها " لست بات نات لیست " [ آخر ولی نه کم اهمیت تر ] به این خاطر که خیلی دوست دارم یک بار دیگر به آن کشور خاورمیانه نزدیک ایران سفر کنم . ولی نمی دانم ظرف این مدت وقت کنم مقاله قابل چاپی بنویسم یا نه. کی گفته این خارجی ها تعارف ندارند ؟ خوب رک و پوست کنده بگویید باید مقاله بنویسم برای ورکشاپ یا نه ، که یک برآورد زمانی بکنم جواب  را زودتر بدهم . این طوری نه دلم میاید دعوت را رد کنم، نه مطمئن هستم که تا ان زمان مقاله ام آماده خواهد بود .

هیچ نظری موجود نیست: